جدیدترین اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی
آخرین اخبار ورزشی روز ایران وجهان

سرمربی کنونی تیم ملی هلند فاش کرد برای حضور در لیورپول وسوسه شده بود.

 به نقل از ساکروی، لوییس فن خال 61 ساله پس از استعفای برت فن مارویک از تیم ملی هلند به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

پیش از این نام او در ارتباط با باشگاه لیورپول شنیده شده بود و قرار بود او به مرسی ساید رفته و هدایت قرمزهای آنفیلد را به عهده بگیرد.

فن خال در این مورد گفت: با سران لیورپول در مورد یک شغل صحبت کرده بودم ولی هدف من پذیرفتن هدایت تیم ملی یک کشور بود. زمانی که هلند در این خصوص به من پیشنهاد همکاری داد، بدون معطلی آن را پذیرفتم زیرا می‌دانستم که بهترین اتفاق ممکن برای من است. شانس این را داشتم که با باشگاه‌های دیگر نیز قراداد ببندم ولی همه آنها را رد کردم.

فن خال ادامه داد: فقط سران باشگاه لیورپول بودند که با برنامه‌ای که من دوست داشتم جلو آمده بودند. هیچ وقت در لیگ برتر انگلیس مربی گری نکرده‌ام ولی همواره علاقمند بودم که در این کشور عنوان قهرمانی را بدست آورم. باید بگویم پیش از پیشنهاد سران فدراسیون فوتبال هلند برای حضور در آنفیلد وسوسه شده بودم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


نوشته شده در تاريخ شنبه 21 مهر 1398برچسب:, توسط احسان